torsdag, januari 3

Spel och chips.

Ännu en dag närmare skolan. Ännu en dag närmare min födelsedag. Ännu en dag närmare nästa år.

Jag klippte luggen.
Jag vann över Patrik på Guitar Hero. Jag är väldigt stolt faktiskt. Och jag har nästan klarat ut Guitar Hero på Medium! Det är jag också stolt över.
Patrik ska även gå i en Lära-sig-skriva-sms-kurs hos mig, någon mer som känner sig dålig på att skicka sms och vill vara med?

När Patrik var tillräckligt kaputt över att jag bara vann (Jaja, nästan) så stack han hem. Jag käka paj. Jag gick till Max och Danhard, vi åt chips och spelade ett parti 500. Trevligt.

Ingen film idag heller :(

Nu måste jag sova, ska upp klockan 5 imorgon.

Återkommer //Malin

1 kommentar:

Max Forssell sa...

jag tror du måste skärpa dig med filmerna, annars får du sitta inne och kolla på filmer hela sommaren. hur kul är det?