onsdag, januari 30

Gud.

Hej, idag var liksom en sådan där dålig onsdag igen. Det började med att jag ville sova vidare när väckarklockan ringde (Skumt, eller hur?) Såklart så hann jag inte äta frukost. Så jag tog en banan och tuggade på medan jag gick så fort jag kunde till skolan. Jag måste säga att tandkräm och banan är en ny smakupplevelse! Prova vettja.

Sedan var resten av dagen tråkig bara, i skolan händer inget intressant. Jag ska nog göra något åt det, imorgon kanske.

Dagen blev lite räddad av att jag bakade en underbart god kladdkaka och fick en veckas försenad present.

Här nedan kommer ett utdrag ur min blogg på lunar som jag skrev för evigheter sedan.
Tack Maja för att du hittade det.

Jag gick in på wikipedia, helt utan anledning och bara för att jag hade tråkigt. Och vad sökte jag på om inte mozzarella. Det är färskost gjord på buffel, eller komjölk. Jag brukar ha det på pizza. För det ser så gott ut ._. huhuhuhuhuhuhuhuuuu Tack gud. Amen.

Och det får avsluta dagens blogginlägg. Tack och god natt. //Malin

2 kommentarer:

Max Forssell sa...

banan och tandkräm, är det godare än omoget päron och tandkräm tror du?

Maja sa...

helt underbart bra mailn. helt bra