söndag, januari 20

Film och godis.

Nu är jag hos Danhard, vi har just tittat på film, Happy Feet 14/123. Också har vi ätit massa gott godis. Spelat Pettson och Findus har vi också gjort, vi är megabra på det, det är bra.

Igår såg jag hela tre filmer, Nacho Libre, Blues Brothers och The Wild river (tror jag den hette), dom två sistnämnda missade jag cirka 20 minuter i början, man jag lovar, jag ska se början på dom, en annan dag.
Nacho Libre hyrde Joel, Maja och jag. Vi köpte också flera ton med chips, godis, läsk och popcorn. Nisse kom också, och hon hade med sig ännu mera godis. Efter två filmer var våra magar fullproppade.

2 kommentarer:

Max Forssell sa...

jag läste det där med godis och chips och sen tyckte jag det stod att nisse kom och hade med sig massa äpplen med. men sen när jag läste det igen så stod det faktiskt inte så. skymt.

Anonym sa...

Lätt att jag hade med mig äpplen :D
Uh. Tänk om det vore så väl :)