tisdag, januari 22

Födelsedag.

Jag föddes på en tisdag för 8935689 minuter sedan.
Så idag, då det är tisdag, fyller jag 17. Det är den mest värdelösaste ålder som finns, men det blir nog roligt. Idag var det rätt roligt i skolan. Vi satt och skrattade åt allt. Och Emeli, Emma, Jennifer och Josefin sjöng för mig imorse när jag kom inrusande i klassrummet, för en gångs skull i tid.

Och nu ska jag ta itu med mitt tredje nyårslöfte, pusslet! För jag fick ett idag.

Igår var vi hos Jennifer i Färila och åt pizza, såg på film(Crossroad och Disturbia 16/123) och spelade spel (eller snarare pratade). När jag skulle åka hem var jag helt själv på bussen, snacka läskigt.

2 kommentarer:

Maja sa...

grattis malin :]
i efterskott, men jag har faktiskt tänk att jag har sagt grattis. Jag har inte glömt bort att du fyller år, faktiskt.

Max Forssell sa...

hur går det med pusslet? :=)))