söndag, januari 6

Bio och godis.

Idag så hade jag en slapparmorgon-förmiddag ja, egentligen höll den väl på långt in på eftermiddagen också. Men då sprang jag ner till stationen. Jag, Danhard och Nisse skulle nämligen till Hudik och se Arn. (Turnissen hade vunnit biljetter)
Det var nära att Nisse och Danhard missade bussen, en millimeter ifrån! Högst!
Aja, femte filmen sedd. På sex dagar! Det är bättre än Maja det kan jag ju berätta.

Sen åt jag pizza. Det var god. Och såg Paradiset. 6/123

//Malin

4 kommentarer:

Max Forssell sa...

ujuj, bra kämpat Malin. Jag tror på dig! Du kanske kan spara in lite lediga dagar på det där viset (y)

Maja sa...

vadå bättre än maja?
Alltså...det är 365 dagar på ett år. 200 dagar av dom 365 måste jag se på film, så jag kanke tar det lite lungt i 365 dagar nu och sen så får jag ligga i lite.

Maja sa...

var arn bra?

Malin Jonsson sa...

Maja, jag tror på dig :) Men igår låg jag helt klart bättre till.
Arn var väl bra. Det var den.