måndag, januari 14

Mu.

Idag var nog en bra dag i mängden. Kalle trodde jag värsta dissade honom, men så var inte fallet.
Och Maja, det ÄR spännande med schack. Tänk om jag var världsmästare på det. Då skulle jag inte få så många roliga motståndare, tur att jag är kass på det. Det är faktiskt inte kul att vinna jämt, sådär superenkelt.

Jag har inget alls kvar av mitt datorberoende, jag sitter bara här för att skriva i min blogg, så det inte blir tomt varje dag, det vore ju oerhört trist må jag säga. Också måste jag ju hålla koll på filmerna. Jag undrar vad jag egentligen gör när jag är hemma, jag kollar varken på tv eller sitter vid datorn. Eller så är jag aldrig hemma.. Hm.. Det är konstigt.

Igår såg jag och Danhard film, Legally blond, eller vad den nu hette. 9/123.

2 kommentarer:

Maja sa...

det är en bra film, det där.. lagligt blond. Helt klart

Truvadur sa...

Kan du utala det nu då??? :P