söndag, januari 27

Djungelvrål.

Igår var det filmkväll/dag. Nu ligger jag på 21/123 filmer.
Vi såg: Liar liar, Mulan, snövit och de sju dvärgarna och the cat returns. Karin och jag såg också Kim Possible, men vi fick inte se klart slutet, för Fredrik skulle till Ljusdal. Men jag ska se slutet på den någon gång också.

Tuva sov hos mig, och hon skulle på konfirmation tidigt klockan 9, så jag fick kliva upp tidigt och gå på promenad.

Idag var jag med Patrik. Vi stack till Ondskan och spelade kort istället då. Det var roligt.

Nu sitter jag och pusslar, lyssnar på musik, äter födelsedagschoklad och djungelvrål och bloggar. Det är trevligt att avsluta en söndag så.

1 kommentar:

Maja sa...

Jag gick in på wikipedia, helt utan anledning och bara för att jag hade tråkigt. Och vad sökte jag på om inte mozzarella. Det är färskost gjord på buffel, eller komjölk. Jag brukar ha det på pizza. För det ser så gott ut ._. huhuhuhuhuhuhuhuuuu Tack gud. Amen.

höhö, känner ud igen det där??