söndag, augusti 23

Talande blogg

Min design är fett fräsch. Jag diggar den stenhårt, gör du?

Jag tycker om att ha på mig shorts. Fast det börjar inte alls bli jobbigt, det är inte alls kallt nuförtiden. Å andra sidan förbereder jag mig för vintern. Jag kommer kunna ha på mig shorts i 40 minusgrader. Folk kommer då bli otroligt imponerade. Dom kommer kalla mig för Superkalla kvinnan, det är mitt superhjältenamn.

Nu är jag less på detta. Jag tänker nu avsluta mitt konto. Jag får nämligen aldrig några kommentarer. Men kanske om ni börjar kommentera så kanske jag behåller bloggen. Detta är ett hot.

4 kommentarer:

Fredriko sa...

Neeej, ta inte bort den :(

Max Forssell sa...

inte kan du ta bort den, den är ju så ny och fräsch!

Josefin sa...

Stannaaaaa kvaaaaaaaaaar! Åh.
Sen är bloggen fett najs jaow nu! (designen alltså) :D då kanman ju inte sluta bara såd.r :(

Nu ska jag springa till bussen!!!

Ma sa...

Vi kanske stannar kvar om du börjar SVARA på våra kommentarer!!! Vilket du inte gör, så då tror vi att du skiter i våra kommentarer, så det så.