torsdag, augusti 13

Att borsta tänderna

är bra:
  1. Man blir pigg
  2. Tänderna blir rena
  3. Tänderna blir fina
  4. Det smakar gott av tandkräm i munnen
  5. Man har något att göra i sisådär 10 minuter.


    Jag höll på att somna nyss, innan jag borstade tänderna. Nu är jag hur pigg som helst. Tänker på att om jag levt utan tid hade jag lagt mig nu. Istället tittar jag på klockan. Ser att den är halv elva. Tänker att jag borde inte vara trött. Jag sov länge inatt. Från elva till nio-tio, med ett avbrott på kanske en timme då en viss person kom för att övernatta hos mig, klockan fem på morgonen. Alltså borde jag inte vara trött. Så tänker jag. Om jag levt utan tid skulle jag sova bort mina dagar fullständigt. utan att veta om det, så det skulle ju inte göra något, alla nöjda och glada.

1 kommentar:

Dewsei sa...

Sluta blogga så mycket :)