fredag, augusti 21

Morgonens bekymmer.

Nu ser jag verkligen ut som en kille, trots band i håret MED rosett! Fattar ni? Det är mina nya shorts fel. Vart tog min kvinnliga sida vägen, den är helt borta idag. Jag kanske är tvungen att sminka mig. Klä på mig aftonklänningen och dom högklackade skorna. Men enligt PO var det dom enda kläderna som inte funkade för dagen. Vad ska jag ta mig till? Ettorna får väl tro att jag är kille då. Sak samma.
Ska göra ett sista försök med ett gult linne istället för mörkblått. Kanske inte ta dom nya skorna, kanske ta några andra. Kanske ta korta strumpor istället för långa. Ja.

3 kommentarer:

Lvoisaaaaa sa...

Men frågan är, VAD SKA DU HA PÅ DIG IDAG?! IKVÄLL?! :D

Ma sa...

Fuck kvinnligheten!!! Vi kan näcka på skolan en dag så dom ser att vi är tjejer!!!

Malin Jonsson sa...

Det är frågan ja.. Och den kvarstår med ett allt större frågetecken.