tisdag, augusti 4

Stressmusiken på tetris är bra.

Jag älskar att sova för lite. Särskilt idag. För jag har inte känt mig trött alls. Har känt mig härligt virrig och haft bra humor hela dagen.
Träffade Ivan, Emma och Jonas på tåget vid tio. Åkte mot Gävle. Dom är trevliga att åka tåg med. Sen shoppade vi loss lite. När vi fikade såg vi en RÖD(!) Svambobväska, Svampbob är inte röd med gröna prickar. Det är sorgligt att någon ens kommit på tanken att göra Svambob röd.
Emma och jag shoppade byxor. Och jag hittade ett par skor jag ville ha. Men 38 var för litet och 39 för stora. Det var också sorgligt. Men utöver det var dagen inte alls sorglig.
När vi kommit hem till Ljusdal igen gick Emma och jag hem till Lovisa och åt god pizza. Sen kom Josefin och vi satt och chillade och kollade i gamla skolkataloger. När Emma blivit hämtad blev Josefins tetrissug för stort och vi var tvungna att cykla hem till mig och hämta tetris.

Nu sitter Josefin och Lovisa i Fredriks soffa och nördar.

Inga kommentarer: