lördag, juni 6

TrÖtT LiTe.

Jaa... Idag var jag faktiskt liiite trött. Igår var vi i Fredriks stuga och hälsade på. Vi spelade lite sällskapsspel (brainstorm och nåt mer spel), det var rätt najs om jag får säga det själv. Sedan så skulle Fredrik till sin pappa och äta(?!!) så då cyklade jag och Emma till Sibylla och åt lite grann. Men tyvärr så var massor med skitungar överallt. Dom var ju överallt faktiskt... Framför, bakom och bredvid! Jag fick dunderont i huvudet. Palla, palla, palla! Palla det blä. Sen så tittade vi på film, Stardust hette den. Jag tyckte inte att den var nå bra alls faktiskt, tror jag somnade lite också. Hua mäjjen.

Nu är vi i Fredriks stuga igen (efter att Fredrik svikit vår frukost) och jag försökte sova lite i Fredriks säng. Men då kom Emma och la sig och började sjunga lite väl högt så det vart inte så mycket sömn egentligen. Nu lyssnar vi på Veronica Maggio, för jag är tydligen lik henne på något sätt. Hmm... Jag vet inte om det är något bra eller dåligt. Men, men! Nu har jag iallafall skrivit ett inlägg och då ska alla i stugan vara nöjda tycker jag.
// Lovisa

Inga kommentarer: