lördag, juni 6

McAwesome skriver!

Fredrik är en jävla svikare, två timmar försenad var han till våran blåbärsgröts frukost. oförskämt. Som straff ska han spela gitarr och sjunga för oss men han sviker troligen i det också. Fyfan. men å andra sidan hade vi väldigt roligt ändå när vi spelade spel och klättra upp på tak. Sen hade jag även fredriks mammas toalett dörr, trodde jag skulle få leva där resten av mitt liv ensam med endast en spolningen av en toalett som sällskap...tragiskt men jag överlevde och sitter här idag fortfarande, otroligt(inte första gången jag blev inlåst). På måndag ska vi till vatten tornet och då ska josefin och jennifer också vara med, kommer vara en intressant expedition tror jag, jag ska även ut på mobiljakt och lämna tillbaka ett sämst tv spel som jag lånade av mina bröder. Det var allt från mig the awesome McAwesome!

Inga kommentarer: