lördag, juni 6

Fredriks försvarstal

Emma --------------->
Hej, nu skriver Fredrik. Idag kom jag försent till Malins frukost. Blåbärsgröt lät väldigt gott så nu är jag ganska ledsen. Malin är också ledsen, för att jag kom försent :( Alla är ledsna, Emma gråter över sina skadade leder och Lovisa sover.

Jag är även ledsen över att jag bara fick sova i 5 timmar. Det är Emmas fel. Hon ser ut som en kille när hon är arg, och hennes haka kan skära igenom ett träd. En stor tjock gran med en radie på 4 meter. Hon skulle kunna flytta till USA och bli en Lumberjack. Tur att Lumberjacks inte behöver kunna skriva.

Igår klättrade vi på tak (anledningen till Emmas muskelskador). Igår var hon väldigt deprimerad också. Stenar, pinnar och en stolpe fick känna på hennes vrede. Malin och jag var glad i alla fall och vi fick till och med se en Tango :O

Hejdå/// Fredriko

Inga kommentarer: