lördag, juni 13

Blä

Jag kommer inte in på våran blogg!!!!! Jag hatar blogg.se, bara problem....... Varför bytte vi bloggsida? Det är krångligt, jag fattar inte. Josefin vet inte ens hur man sätter dit en header. Det enda "bra" är att man kan se statistik över hur många som läser. Men det är ju mer spännande att inte veta, varför vill man veta? Bloggar vi för att bli känd kanske? Nej. I alla fall inte jag. I övrigt är det samma sak, bara lite krångligare på blogg.se och jag kommer inte in!



Jag ligger och lyssnar på Moto Boy. Jag är trött, vi försökte dygna inatt och var uppe till fem eller så. Sen har jag inte sovit många timmar. Jag borde vara tröttare än jag känner mig. Kanske det är meningen att jag bara ska sova fyra timmar per natt.
I morgon ska jag måla mitt skrivbord svart. Det är hardcore, som Fredrik skulle sagt.

5 kommentarer:

Emma sa...

men malin du loggar bara in på blogg.se enklare en så är det inte^^ Åh ja sova det onödiga som är ett måste i livet XP

Malin Jonsson sa...

Jag vet, men jag skrev rätt mail, rätt lösenord, men kom jag in? NEEEEEJ. UHUHU:(

Josefin sa...

Åh, men Malin. sluta hata mig för att jag vill göra det bättre för oss. :((

Föresten så finns det en header!

Malin Jonsson sa...

Jag hatar inte dig Josefin, jag hatar blogg.se.

Josefin sa...

Men alla andra hatar blogger ^^,