söndag, december 14

Två altenativ.

Helgen har inneburit fotande och kalas.

Eller

I lördags var det så fint väder och fin snö (35 centimeter närmare bestämt, jag mätte) så först skulle jag hjälpa pappa att skotta snö, men det tyckte jag han klarade helt galant på egen hand så jag gick ner i skogen och fotade en massa istället.
Idag sov jag alldeles för länge och drömde konstiga, härliga drömmar. Då gick jag upp och åt lite frukost, sen gick jag ut för att plocka ner sparkarna, och efter det sparkade jag iväg till en å, jag trodde det skulle vara fint med is och vatten och så, men det var mest snö. Men någon bild tog jag ändå. Sen var det hem igen och snabbduscha för att sen köra iväg till kalas hos min kusin. När vi kom hem så firade vi mamma lite för hon fyller år imorgon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men om du tog fina bilder måste du lägga upp dom :D

Malin Jonsson sa...

Problemet är ju att... Jag använde en analog kamera... Men öh, jag ska väl ta och hitta en scanner någonstans någondag. När jag framkallat dom.