fredag, december 26

Lov.

Julen är över, eller inte riktigt, imorgon är det julfirande hos farmor och farfar som gäller. Men sen är det bara några dagar till det nya året. Någon som har något förslag på nya nyårslöften? Sluta blogga kanske? Skaffa mig ett djur? Vinna på lotto? Ta körkort? Se 200 filmer? Åka utomlands? Bli golfproffs? Starta ett band?
Lära mig jonglera ordentligt står i alla fall redan där.

I alla fall har jag liksom inte riktig stenkoll nu på vilka filmer jag sett.
Napoleon Dynamite, Pirates of the Carribien död mans kista, Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö, 4 st Wallander och nån till. 149/123

3 kommentarer:

Maja sa...

vi kan starta ett band tillsammans malin, skulle inte det vara något?

Malin Jonsson sa...

Det skulle ju vara finfint! Vi måste spinna vidare på detta!

Maja sa...

det gör vi. jag har gratissms för hela slanten så jag är kontaktbar