måndag, december 1

Mitt mål för dagen är att inte dö.

Det har nu blivit så att jag inte bloggat på nästan en hel månad, imorgon blir det en månad faktiskt. Men nåja, nu skiter det sig också. För jag bara måste blogga. Jag vet inte varför men jag känner det på mig. Det är ungefär samma sak som att jag nu måste kliva upp en hel timme innan jag brukar kliva upp bara för att kolla på julkalendern.

Förutom julkalendern på SVT kan jag ju tipsa om en jättebra julkalender: oioioi.se, verkligen bästa kalendern någonsin, nästintill i alla fall.
I och med att jag måste kolla den varje dag så kan jag ju slänga in ett inlägg varje dag också. Det kan bli mycket bra.

Jag sitter på skolan en timme innan jag börjar, anledningen är att jag kände att det var det enda rätta att göra idag. Jag sitter uppe i ateljén och det finns inte en endaste människa här. Lite läskigt om jag får säga det själv.

Nu ska jag gå och jobba med min lerdam istället.

1 kommentar:

Maja sa...

mitt problem är snarare att jag sitter på bussen när julkalendern visas :(