fredag, juli 18

Över och slut, nu börjar det.

Det känns som det hänt mycket idag. Först var det sista dagen på jobbet. Det var en stressig sista dag med mycket kunder. Så dagen gick fort, och till slut var det dags att sluta. Tre veckor på bokhandeln har inte varit helt tokigt tråkigt. Och oj vad rik jag blivit.
När jag kom hem så var det pizzatajm! Det blev bra och god pizza, särskillt efter att jag varit hungrig i tre timmar.
Sen tog jag, Karin och Max en varsin cykel och cyklade iväg till Rosehills. Där skulle det bli musik! Leffe P och Delacroix. Det var mycket bra och trevligt om än lite kallt.
För att värma oss for vi till älven och badade. Det var skönt.
Nu har jag sommarlov på riktigt utan jobb att tänka på. Nu kan jag tänka på bättre saker, såsom bada och cykla och enhjula och ha roligt och blogga och titta på film och game boy nörda och läsa.

Inga kommentarer: