tisdag, juli 8

Hur blev det så?

Ett litet inlägg innan jag måste ta min Scout till cykel och glida ner till jobbet. Det är ganska trevlig på bokhandeln egentligen, när man vet vad man ska ta sig till. Timmar av väntan passar på andra ställen, stranden är en väldigt bra kandidat till sådant.

Någon som vill vara med och utöka min lista för badplatser jag ska besöka den här sommaren? Jag behöver också en vapendragare som är villig att följa med på äventyr till t.ex. Forsnäset. Men strömmar man knappt kan simma igenom och sköldpaddor som sprutar eld kan man behöva en sköld. Klart det kan bli spännande!? Särskillt om Bowser dyker upp. . . . . . .
Här är den nuvarande listan:
  • Edänge. (Jag har varit och badat på en badplats där men jag har hört talas om en till)
  • Lillbyängarna.
  • Letssjön, den som ligger vi sturms.
  • Hassela.
  • Måga.
  • Ygssjön.
  • Hennan.
  • Järvsö, mines och ???
  • Forsnäset.
  • Säljesta.
  • Sånghussjön.

3 kommentarer:

Maja sa...

jag vill med till hassela, hennan och lillbyängarna. Pax

Josefin sa...

Jag är på till sturms!

Malin Jonsson sa...

Härligt!! :D:D:D