torsdag, juli 24

Onsdag som jag trodde var torsdag.

Pågen har ännu inte svarat på mitt klagobrev. Jag som blev så besviken när jag inte hittade någon kräm i muffinsen.

Idag var jag i alla fall i Järvsö. Åkte lite båt. Åkte lite vattenskidor. Roligaste vattenskidåkningen på två år, det ni!
Det jag kom fram till var att ungdomarna i Järvsö hänger utanför Ica.
När jag kom hem träffade jag på Emilia och Kalle. Vi pratade om pensionärer och annat viktigt. Har inte du också funderat på hur det kommer se ut när du blir pensionär? Kommer jag fortfarande blogga vid 89 års ålder? Fungerar fortfarande mitt game boy då? Och klarar mina tummar isåfall av den tuffa ansträngningen?
Jag ringde på en annons i tidningen. Det var en kille som sålde game boy spel. Men dom var redan sålda. Synd sa jag och la på.

Inga kommentarer: