söndag, juli 13

Idag har jag läst en bok. Parasit av Scott Westerfeld, så nu vet jag allt om lite möjliga parasiter som finns. Jag har fått ett gott råd som jag kan sprida även till er: Pinka aldrig i tropiska floder!
Badlöftet förde mig till Måga, där jag träffade på mina vänner Iris, Max och Karin. Det var väldigt långgrundt och där det var någorlunda djupt var det massor med växter som krälade på benen likt, hör och häpna, sjögräs!
Härligt tänkte vi och simmade mot bättre tider. Nåja, vi körde igenom badramsan i alla fall.

Mina dreads håller på att förfalla, det här är en vädjan om hjälp: Hjälp!

För alla ni som är Maxs fans mer än mina fans, Max har börjat lida. Idag fick jag ett sms: Jag vill sitta vid datorn! :(!
När jag senare träffade Max på badplatsen i Måga berättade hon hur olidligt det hade börjat bli och hur hon kämpar emot frestelsen datorn utstrålar.

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag svarar på ditt rop om hjälp! :D Och så vill jag på järvzoo minsann!