fredag, april 4

That's OKQ8

Tjena Malin här såklart. Vem annars?
Just det, så Malin här ja.

Dagen börjar med att jag begår mitt andra mord. Två mord på bara fyra dagar!
Hehe, göttare än fläsk dé!... och fläsk som är så gött!

Nu är det så att jag har cyklat runt. Sätt dig på en sadel, cykla runt, cykla runt! Med cykelhjälp på huvet inte dumt. Inte dumt!Baaammbambamabaaambamabam
musik musik. cykla runt!

Lyssna på mig för jag pratar inte strunt!

Nej men om vi ska ta och tala allvar då så finns det så mycket bilar, bilar, båtar och flygplan, mopeder och moppar och annat tjafffffs. Man borde slänga bort dom så fort som man ser dom.

Men nu är det dags och gå och gilla Max lite, hon är en go' tjej hon och vi ska lyssna på Da möb, dom rockar fett! dom grymmaste av dom grymma som ni nånsin sett!

Puss

Inga kommentarer: