torsdag, april 10

Pannkakor med hjortronsylt.

Tjabba på dig och hej på mig.

På skolan hittade vi en hemlig gång i pingishallen. Den ledde till ett mycket hemligt ställe! Med en skatt. Vi tog del av skatten och sprang tillbaka, knackade den hemliga knackkoden och dörren svängde upp. Vi hoppade in igen och vi var nu på topp och spelade som gudar. Josefin hade nog ändå tagit lite av skatten i fickorna, för hon vann på rundpingisen.
Igår var jag gudinnan över hela skolan. Och min personliga visselkör tyckte Håkis var trist.

Bilden idag var bättre, vi hittade tre brunögda pojkar, och en hand. Vi klottrade lite på toaletten. Vi målade med tusch fast vi kanske inte fick. Vi hoppade på borden. Vi spelade musik och vi ska cykla till Sveg, OOohoo, det är värsta stället. Där är man ute om man inte gillar Metallica. Plus att dom har världens största träbjörn!

När jag kom hem var Karin och Maja på besök, för det var ju Game Boy kväll som gällde! Max och Tuva kom, då hade Karin och redan våldtagit mitt kök och gjort pannkakor. Dom var goda. Sen gjorde vi fler, för två pannkakor klarar man ju sig inte särskillt länge på om man ska spela Game Boy. Max och jag nördade vidare, Wario och Mario.

Sen blev det ett parti åttioett som drog ut lite på tiden, så alla dunstade hemåt. Alla utom Karin, så vi nördade vidare och sen skulle hon med tåget. Vi promenixade ner till stationen. Och jag cyklade på min enhjuling nästan hela vägen hem. Helgrymt.

Har du något gammalt Game Boy spel som ligger och skräpar? Jag vill gärna få/köpa.

Inga kommentarer: