onsdag, april 2

Ninjaduellen.

Idag var ännu en dag full med deathgameande. Tidigt imorse hade jag och Max en brilliant plan på Kalle med hatten, men han den luringen klarade sig!
Senare blev jag ett nervvrak när jag såg mina två fiender i matsalen och insåg att jag måste ta mig in till skolan! Men bra som jag är klarade jag mig utan skador. Jag hyrde in två ninjor, Josefin och Jennifer, dom smög sig på Kalle med hatten skyddade bakom ett paraply, men deras enda vapen var en kniv, så när Kalle drog sitt svärd blev det en tapper kamp som mina ninjor tyvärr inte överlevde.

Sen såg vi en brevbärare som tömde postlådan. Josefin tyckte det var grymt coolt att se.

Jag stötte på Karin och Tuva också, vi satt på Finess och samtalade en stund.

En händelserik dag kan man säga. Nu har jag faktiskt lite engelskauppgift att skriva och bok att läsa och sedan är set sovning som gäller.

Inga kommentarer: