söndag, april 6

En söndag.

Dagen har varit bra för att vara en söndag, jag sov länge, rättare sagt tolv timmar, och kände mig pigg och utvilad efter att ha varit trött hela veckan. Jag städade undan mitt rum från madrasser och täcken. Golvet är nu fritt från saker så man kan gå runt utan problem.
Jag har också varit hos min gammelmormor och gjort dagens goda gärning genom att diska där. Hon hade stukat handleden.
Sen cyklade jag hem igen och skrev klart engelskaläxa. Så nu slipper jag ha engelska imorgon, skönt.
Nu snart kommer Max och vi ska ha Game boy kväll. Yeahyeah. För Max köpte game boy igår och ska bli game boy nörd precis som jag.

Igår var vi ju i Iggesund för att mörda, tyvärr var alla borta så vi åkte hem igen utan ett enda mordoffer.

Senare...
Nä, Max kom inte, det blev för sent. Vi ska ha game boy kväll på torsdag istället. Är du intresserad får du vara med, det är ju bäst om du har ett game boy då också, men liksom, inget tvång.


Ännu senare...
Nu har jag sett Hot fuzz. 61/123
Snart ska jag till att sova.

Inga kommentarer: