tisdag, april 1

Morddrama.

Idag det var värsta morddrama. OoOOoooohh.
Jag var mördaren, jag mördade Leon med en pistol! Yeahyeah, det känns grymt bra.

Vi i klanen Spinkiga farbröderna möttes och spionerade ett bra tag, sen såg vi Leon gå ut och iväg, vi tog snabbt på oss skor och sprang efter. Eftersom vi bara hade en banan till hands så hoppade jag fram när han kom ut från Delins, vi trodde han visste vi var ute efter honom och skulle köpa vapen men icke det, jag sköt honom mitt i hjärtat och det kändes bra när jag såg honom sjunka ihop i en blodig hög på backen.
Sen hände massat annat och vi trodde Kalle med hatten var där och skulle döda oss med en gurka, och han var där, men vi hade aldrig chansen att släppa gasbomben på honom. Han fick inte heller oss. Men sen försvann han till Skidstadion men där var det hopplöst mörkt för mord.

Inga kommentarer: