tisdag, februari 26

Skor.

Idag köpte jag skor. Skor som inte alls var min stil. Josefin köpte likadana, och det var inte heller hennes stil. Men dom var jättesköna. Och det kan ju faktiskt bli min stil.

Och jag har blivit helt utan fantasi. Åtminstone när jag är hemma, jag gör aldrig något. Och jag vet inte vad jag gör heller om jag gör något. Det är helkonstigt.

Men i söndags var jag i alla fall på kalas. Det var Kalle och Emilia som fyllt år. Vi bakade paj och tittade på Big Fish. Det var trevligt. Kalas borde ordnas oftare. Eller andra stora sammankomster.
Jag vill spela spel med massa människor.

Och igår jobbade jag, hjälpte till att ordna till inför bokrean. Det var jobbigt efter skolan och så. Så när jag kom hem åt jag och sedan la jag mig för att titta på Illusionisten. Sen somnade jag. 42/123

Nu ska jag spela Guitar Hero som en galning så jag blir bäst.

3 kommentarer:

Josefin sa...

Fina skor köpte vi! :D
Nästan ialla fall.

Anonym sa...

jag börjar faktiskt bli riktigt nyfiken på dom där skorna..

Max Forssell sa...

jag såg dig på bokhandeln! ^^)