torsdag, februari 7

Kanske.

Idag var den typiske kanske-dagen.
Först så kanske jag var klar med min bild. Men så skulle jag kanske vänta tills efter lunchen och kanske bestämma då om den kanske var klar.
På gympan åkte vi längdskidor. Det var jättejätteroligt. Det roligaste jag gjort på hela den här veckan hittills kanske tror jag.
Efter lunchen visste jag fortfarande kanske inte om bilden var klar. Då bestämde Emma åt mig, det var snällt. Så jag skärde och limmade, och sen blev bilden klar.
Sen kanske vi snackade om kanske meningslösa ord och sånt. Som typ, liksom, ba. Ja, du fattar. Kanske är mitt sånt ord. Det är bra. Det stod ju i mitt horoskop för 2008 att jag inte skulle säga nej utan kanske. Så det gör jag. För fulla muggar.
Sen gick jag kanske hem från skolan och lagade supergod mat.
Sen kom Patrik. Det var roligt.

Nu ska jag se film på 2an. Osama. 30/123

2 kommentarer:

Anonym sa...

skar, Malin.. skar. x)

Max Forssell sa...

Horoskop ska man lita till 100% på, jättebra snigel! :D