söndag, februari 3

Pussel.

God kväll.
Snart är helgen slut. En helg som jag ägnat åt film, pusslande och en del tråkande. Igår var jag Ondskan, Kalle och Iris iväg och hyrde film, Pans labyrint. Den var bra, men Ondskan tyckte inte det. Vi åt också ostchips och drack något skumt.
När filmen var slut upptäckte vi att Napoleon Dynamite gick på tv, såg vi såg den också. Den var rolig.
När även den var slut började en till film, Decoys. Den var dålig, verkligen. Men jag såg ändå hela.

Idag hade jag tråkigt, så jag såg på När toffelfabriken tystnar. Den var rätt dålig.
Jag har också lagt klart pusslet, 3000 bitar. Två nyårslöften avklarade.
Nu ser jag på ännu en film, i brist på bättre saker att göra, She´s all that. 27/123

Adjö
//Malin

2 kommentarer:

Maja sa...

men malin!!!!!!! 27 filmer?! God..
Napoleon Dynamit är bra ^^ höhö

Max Forssell sa...

vilka två har du gjort? :O
jag väntar och väntar på att någon ska ge mig ett pussel i födelsedagspresent..