torsdag, januari 15

Mitt hår.

Mitt hår är intressant, eller?
Mitt hår är långt. Jag upptäckte det idag, kanske sisådär tre hårstrån som inte bodde i någon dread, dessa små rackans hårstrån räckte mig nästan till armhålan. Mitt hår måste ha växt oerhört mycket, utan att jag märkt det. Jag vet inte om jag gillar eller inte gillar mina dreads.
Tar jag bort dom så kommer jag förmodligen aldrig skaffa dreads igen.
Dom ser risiga ut ibland, särskillt som idag, då jag tvättade dom.
Jag är så sugen på att kunna tvätta håret lite sådär enkelt och snabbt.
Kort hår kan vara snyggt, hoppas bara jag passar i det.
Mina dreads håller på att bli snygga som attans, dom "sluter sig" som jag läste någonstans, fast det har än bara hänt lite på dom bak i nacken.
Jag ska i alla fall ha dom i ett år, till april alltså.
Fast jag ska nog snart färga håret åtminstonde.

1 kommentar:

Max Forssell sa...

jag gillar ju ditt hår. du kan sätta massa pärlor i dina dreads. då blir dom jeeettefina