söndag, januari 4

Hej jag heter Malin. Ibland Snigel, det beror på att jag är så slemmig men ikväll har jag ganska bra konsistens.
Jag och mina sofistikerade vänner hade tebjudning hos mig med scones. Jag hade kokat massa sylt, igår.
Igår, dagen då jag också stickade framför på spåret och mina katter var mitt enda sällskap. Sånt är mitt liv.
Vissa skulle gissa att jag är runt 82 år gammal, men jag är ju snigel. Sniglar blir inte så gamla.
Giraffer därimot, dom blir 25 och det känns lovande. BRABLOGG_92
Just nu spelar jag Guitar hero samtidigt som jag skriver det här, jag är ganska skillad. Ungeför samma sak som när jag spelar gameboy och ingår i samtal. Också ganska skillat. Kolla in dagens gameboy-samtal

Ivan: Och hon hade lagat jättelyxig mat
Jag: Nähäää.... vad gott....
Ivan: ....
Jag: som vadå?
Ivan: *drar en fem minuter lång förklaring över vad som stod på bordet*
Jag: Neeeeeeeeeeeej
Ivan: ....
Jag: Jag failarlevel 7..


Jag tycker Ivan har svårt att hålla sig till ämnet. Allt kretsar runt mitt gameboy.


Nu ska jag gå på toa åt Max. Hon är kissnödig. Jag räddar hennes dag och hennes blåsa med min superhjälteförmåga att kissa åt andra.

Över och ut.

Inga kommentarer: