torsdag, januari 1

Ett år.

Till alla er som skulle råka läsa min blogg utan att ha fått mitt fina sms igår, här kommer det:



Gott nytt år,
hoppas du bra mår.
Det får väl vara någon måtta,
på detta 2008.
365 nya dagar,
att bryta massa lagar.
Det blir bäst,
och kommer alltid vara fest!






Det nya året startade med en rysligt snabb åktur nedför Kolsvedjaberget, där vi stått och kollat på raketer med tusentals andra ungdomar. Det var nämligen fest där. Fast när alla började bråka och slåss kände vi att vi ville sticka till Emilia.


Polisen stannade och frågade om vi skulle upp på berget för att kolla på raketer eller om vi skulle på fest. Han sa att det inte var någon fest, men när vi nästan var uppe hörde vi musiken som dunkade. Vi tänkte, nej, klart det inte är någon fest här...




Det var så många som ville fira min och max bloggars ettårsdag, med fyrverkerier och fester och skålande och allt. Det måste vara för att alla tjuvläser min blogg egentligen (och älskar den!)
GRATTIS TILL MIN BLOGG PÅ ETTÅRSDAGEN!


Tack så mycket till Karin som tagit dom fina bilderna och lånat ut dom till min blogg.

Inga kommentarer: