torsdag, januari 8

En bra rubrik.

Skolan, den är rätt trevlig, jag var hur rastlös som helst ett tag, vi målade akvarell och skrev lite nutida konst uppgifter. Jennifer och Emma var där som dom små duktiga flickor dom är, men Josefin... Ja, jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om henne...

Jag har lite beslutsångest vad gällande om jag ska vara morgonmänniska eller kvällsmänniska, båda har fördelar. Jag gillar sena kvällar och tidiga nätter, men jag gillar även sena nätter och tidiga morgonar. Om ni nu tänker föreslå "Ja, men då har jag rätta lösningen just för dig! Sov på dagen!" så funkar inte heller detta, för dagen, jag menar, det är ju ändå dag (som jag gillar).
Jag skulle verkligen behöva sova mindre, kanske ett par timmar eller så. Då skulle jag slippa gå miste om antingen kvällen eller morgonen. Som det är just nu så sover jag över dom fina morgontimmarna för att jag gått och lagt mig försent. Trist och tråkigt.

Ett bra blogginlägg ska inte vara för långt, det vet jag. Men frågan är ju hur långt är för långt, och hur tråkiga saker får man skriva i sin blogg?


I Julklapp fick jag en jättebra bok, Uppdraget. I den står massa bra (och halvdåliga) uppdrag man ska göra, och gör man alla ska man se en förändring i sitt liv. Jag ska nog göra ett av uppdragen snart.. Det ska bli spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fniss. Jag tog tåget och for till en bättre plats. Men nu är jag hemma igen. Fy bubblan!