onsdag, oktober 22

Från Mrs. Mary

Hej, malins blogg! Nu ska jag visa här hela svenska folket, eller i alla fall Malins läsare, hur ett riktigt inlägg skall se ut. Malin är, som vi alla vet, rätt cool. Men hon kan dessvärre inte skriva blogg så bra. Det är synd, för det vore kul att läsa lite om vad .. hur som helst, det är inte om Malin jag ska skriva, utan om mig. Och vad som gör mig så fantastik som bloggskrivare. Jag är väl född sådan tror jag. Det är nog det det handlar om. Jag är bra på sånt här. Detta är min grej.

Vi sitter i ateljen och fjantar väl runt lite, skriver i varandrs bloggar. Eller... inte i Emmas, för hon har ingen. Det kanske ni märkte på föregående inlägg. Hon är inte så haj på detta.
Vi skolkar! Malin också. Det kan vara första gången i världshistorien. Det är väl rätt nice.
Alltså... jag vet inte vad jag skall skriva mer nu. Det känns om om jag inte fick ut någonting utav det här inlägget, eller visa upp mitt fantastiska bloggskrivande. Men jag tycker ni borde läsa min blogg eller så, i fall ni vill. För den är toppen! Tih. :)

eumeumeum.blogg.se

Inga kommentarer: