onsdag, oktober 22

Från miss Robbinson

Hej malin va trevligt att du har på dig en sådan vacker och grasiös t-shirt idag. jag är väldigt avunsjuk på den. Men lilla mailn du måster också förstå att jag bara skriver det här för att du sa åt mig och jag vette fan vad jag skulle skrivar så nu skrev jag om din t-shirt! fast jag faktiskt tycker att den är fin! Så ha en trevlig dag och sätt inte mössan bak och fram!'
Din virriga vännina MaMc

P.S
Jag vill gärna att du betalar tillbaka den där 1 miljonen som du är skyldig mig!!! För allt snigelslem du köpte av mig på avbetalning förra lovet!

P.S2
MALIN jag kom på att du lovade att mata fluffy igår och du gjorde det inte! Jag är väldigt besviken på dig och fluffy också! hon sitter här med stora bruna sorgsna ögon och tänker ut mordplaner hon ska orska dig!

Hejdåre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

FYFAN VAD EMMA SKRIKER!!!! JAG SÄGER JU ATT JAG BLOGGAR BÄTTREEE!!!!

Anonym sa...

Alltså, Emma kan ju inte stava riktigt korrekt! :O xD