måndag, oktober 20

En ny vecka.

Hej. Min blogg ska bli bra. Jag kan meddela att jag gjort massor med saker i helgen, varit hos Tuva, varit på filmkväll med Ivan, Emy och Sampo och spelat det oerhört svåra frågespelet bezzerwisser, ändå vann jag aldrig. Jag har kommit på att jag måste bli mer allmänbildad, så idag löste jag lite korsord.

Hur som helst så har jag en hel drös med filmer som jag inte skrivit upp på bloggen:
Foxfire, Dreamgirls, Dead Friend, U Turn, Maria full of grace, I, Robot, Crocodile dundee in LA, You´ve got mail, He´s the man och No country for old men. 127/123

I OCH MED DET så har jag klarat mitt fjärde nyårslöfte, bara ett kvar. Att åka buss 90. Spänningen är olidlig, kommer jag att klara det? Eller kommer jag att sabba allt?

1 kommentar:

Max Forssell sa...

åk buss 90 med mig, på lovet!