måndag, maj 26

HUNDRA

Detta är mitt hundrade inlägg.
Det firar vi med lite färg på bloggen.
För det är mycket att fira, ja, jag har faktiskt skrivit hundra inlägg, hur många ord och tecken det är vet jag inte. Men tala gärna om för mig om du råkar vilja räkna.

Idag var jag med Jinko. Vi cyklade runt på den lila tandemcykeln här i Ljusdal, runt kyrksjön. Tvåcykel kan man ju också säga som den lille pojken som inte kunde cykla riktigt sa, fast det är inte rätt. Öhöhöhöhö.
Också har jag klarat ut Donkey Kong land! Yeahyeah. Det är bra, Donkey Kong är cool, och jag är cool gameboynörd som var i Dalarna i lördags på medeltidsmarknad och hörde massa jättefin dalmål.
Om en månad är jag i Dalarna igen, den gången på cykeltur. Rättvik-Leksand-Gagnef-Mora-Hem. Jag kommer hålla er uppdaterade!

Inga kommentarer: