måndag, maj 5

Förlåt

Hej alla goda vänner och alla som vill bli min vän och alla andra.
Jag har inte kunnat skriva för att mitt internet har krånglat och jag har saknat min blogg sååå mycket. Jag ber om ursäkt ifall ni väntat förgäves. Men nu är jag tillbaka och tänker inte svika er igen. Så imorgon blir det nog blogg igen.

Jag har i alla fall sett en film igår som gick på TV4film.

Nu är jag med Tuva och Max i Föne, vi var och hälsade på Anton, Max blivande.

Också var jag på fotomaraton! Och jag vann på temat vågat, min bild hamnade på förstasidan i Ljusdalsposten. Biobiljetten jag vann var inte långlivad då jag använde den samma kväll då jag och Maja tänkte upprätthålla traditionen att gå på bio samma kväll när vi vann biljetter. Vi såg 10,000 BC. Den var inte så bra, men ser man positivt på saken så slipper vi nu ha biobiljetter drällandes hemma. 70/123

Tack för mig och räkna med ett nytt inlägg imorgon.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Jag väntar ivrigt!

Max Forssell sa...

jag räknar med dig!