lördag, augusti 30

Klart man hänger med va.

Nu har jag haft Guitar Hero duell mot Henke. Tror ni jag vann eller vad?
Kvällen är inte över. Men jag har ont i fingarna.

Skolveckan var helt trivsam, eftersom vi hade tre trivseldagar. Lekar och intervjuer och mera lekar som skulle svetsa ihop musikarna med oss bildare. Det lyckades väl kanske.
Vi hade i alla fall en väldigt rolig idrottslektion på den nya volleybollplanen med äkta sand. Min klass är så grym på volleyboll så vi skulle kunna vinna OS. Det kan man ju inte tro om oss esteter, men vi kan vår sak.
Foto var den andra och sista lektionen jag haft den här veckan, vi fick lära oss om silveroxidering, surt + ljus blir svart på silver. Fotopapper är fulla med silver.
Nästa vecka börjar alla lektioner på riktigt, det jobbiga tar fart och vi får massa läxor och annat löjligt som får ens fritid att minska.

Inga kommentarer: