lördag, juni 21

Jag hörde en ko.

Cyklingen
Max hon var så grön, och min sadel var inte särskillt skön.
Ett dopp med badleksaker från Kex choklad gjorde oss helt glad.
I stugan gjorde vi en brasa, innan vi oss i säng masa.
Nörda lite game boy, efter vi lämnat vår sköna koj.
Vi hittade Rasbacken, och doppade oss till nacken.
Näst intill svält vi ihjäl, innan vi kom till Hedens vägskäl.
Och vi nådde hem innan klockan slagit fem.


Midsommar efter en tvådagarstur på cykel resulterade i att jag inte orkade hoppa runt midsommarstången på postplan. Detta är en av dom två saker vi såg som ett måste på midsommar, nummer två var kubb. Jag och Maja regerade på planen. Och efter lite frågespel så valde Maja och Joel att kolla på South Park, istället för att ställa till med chokladbollsbak. Så Max, Hanna och jag ställde till med ett härligt bak. Efter det kom myggen och gjorde slut på denna års midsommar.

Inga kommentarer: