fredag, mars 7

Det oslöa lovet.

Det är det här som heter sportlov.
Och jag har faktiskt inte sovit hela lovet, det skulle jag aldrig klara. Och nu har jag varit borta en hel vecka. Först i fjällen och sen stannade jag i Sveg och lekte med Jennifer. Kulkul.

Här kommer en fullständig redovisning vad jag gjort:
Fredag: Sista skoldagen, åkte till fjälls, Jennifer var liftare till Sveg.
Lördag: Skotertur till våffelstugan, film Sjöfartsnytt.
Söndag: Lataste dagen, åkte lite madrass, sen bestod dagen av kortspel, film Nyckeln till frihet.
Måndag: Soligt, blåsigt och bra före i backarna i Lofsdalen.
Tisdag: Skoteråkning till en barack och stekte kebab, mums.
Onsdag: Uppe med tuppen klockan 7. Iväg till dalarna för att åka skidor i Fjätervålen. På kvällen hemåt igen, jag stannade i Sveg. Vi badade i det nya fina badhuset och sov i husvagnen, såg på Juno.
Torsdag: Iväg till dammen där vi blåste bort lite. Godis och film, guldkompassen. 46/123
Fredag: Hemfärd.

Inga kommentarer: