tisdag, april 5

Sugna på fortsättningen?

Vad hände då på söndagen funderar ni kanske över?
Ja, vad tar man sig till i Töreboda en regnig söndag?
Jo, man åker till Skövde, för där var det nämligen shoppinghelg! Vi shoppade loss och när vi var nöjda och ett antal klädesplagg rikare åkte vi tillbaka och åt pizza på pizzeria Amanda (Inte lika bra som Amandas i Hudik, men nästan)
Vi gick hem, kollade på mästarnas mästare, spelade kort och gjorde oss i ordning för att sova och låg sedan länge och diskuterade över när en relation övergår från bekant till vän. Tyvärr kom vi nog inte fram till något huruvida man vet detta. Vi hade många bra teorier, men dom höll ändå inte måttet.

3 kommentarer:

M sa...

Nar man vet nagot om personen som ar personligt och inte bara ytligt, typ...jamen om jag till exempel borjar prata om min farmor och denna bekant erkanner att sin dog for en vecka sedan och borjar tala om hur fin denna farmoder var. DA har man gatt fran bekant till van anser jag.

Malin Jonsson sa...

Ja, det var en mycket bra teori. Faktiskt. :)

Kolmården sa...

Jag håller nog med. och jag har funderat på det där med att man kan gå tillbaka till att bara vara bekant. Jag är fortfarande lite halft mot det eftersom man fortfarande vet personliga saker om denna men kanska inte pratar om de längre. så då kan man nog gå tillbaka till att vara bekant...