fredag, november 26

Att vara ledig på en fredag.

Idag var jag ute på äventyr i lilla Töreboda, var på biblioteket, behöver verkligen boktips! En bibliotikarie frågade om jag hittade det jag sökte, jag svarade att jag inte visste vad jag letade efter.
Sedan gick jag på Coop. Köpte ekologiska russin och havregryn. Hittade inga chips.
Det kräksnöar ute och jag lyssnar på bradålig musik.
Den här dagen känns lite konstig.
Jag borde diska. Men vill inte för det gör mina händer torrare.
Vill måla något med min guldfärg. Stolen kanske?

3 kommentarer:

kolmården sa...

jag kan komma och diska åt dig!:D

Honungsbiets hemilga liv- sue mon kidd (bra film också)
alla böcker av terry pratchet skulle jag gissa är bra.
det levande slotte och andra böcker av Diana wynne jones.
men jag har ändå en känsla av att du läst mer böcker än mig ;)

Malin Jonsson sa...

Jag läste en terry pratchet bok en gång. USCH säger jag bara. Kan ta och kolla in dom andra tipsen faktiskt ^^

Kolmården sa...

Va? Jag har läst en bok och sett två filmer baserade på böckena, dom är galet bra!!!!!!