söndag, september 26

Steker potatisbullar.

Så ni alla vet att jag äter ordentligt.

Plus att det inte finns något annat att blogga om än mat.
Om ni inte vill höra att jag idag sprang 2,5 km på 13 minuter och 14 sekunder då...
Eller kanske ni vill veta att jag får ont i axlarna av att bo här, dålig ergonomi när jag som nu sitter framför datorn- därför tränade jag idag mina axlar i 10 minuter. Jag gillar att träna.
Ni ska få se sen vad jag har tränat på, när jag träffar er alla (fem?) som läser denna blogg. Förvänta er något storslaget vettja!

2 kommentarer:

Ma sa...

Du har en riktig hälso-blogg du, sjukt att du pallar trycket från oss ohälsosamma! Hahaha vet du då, jag har typ 12 läsare de är inte så pjåkigt det heller ;D

Kolmården sa...

jag måste erkänna att jag inte tränat alls på 3-4 veckor, men min förkylning vill liksom inte ge med sig helt... det är ganska stört.