fredag, september 3

Så här bor jag. Min far finns ej där egentligen.


11 kommentarer:

Ma sa...

Eum...va fint?!

Anonym sa...

VAR BOR DU!?????????????????
max som undrar.

Lovisa sa...

Vad fina stolarna och borden var! :-D

Ma sa...

HUR SER DU DET!!!!??????

Ma sa...

Oj jaha nu såg jag det också...hehe

Kolmården sa...

Åh, så du har fått tag på soffa nu då? trevligt, kanske ska pallra mig ner någon gång :D

Ma sa...

Kan djur prata?

Lovisa sa...

Emma: Det är klart dom inte kan, inte människospråk iallafall. Det där är ju bara en person som kommenterar, som oss! :) Nu vet du det! =)

Ma sa...

Lovisa jag hoppas du fattar att jag var ironisk eller är du bara allmänt dryg som vanligt? Hehehe

Kolmården sa...

tjosan emma, det är ju jag karin som du diggade partyskivan med och har en hemlig klubb med ;)

Ma sa...

just det hemligt hemligt ;) hihihi fniss malin vet ingenting!