fredag, januari 22

Tummen upp för två. Paj vid fem.

Idag är det min födelsedag. Yey. Nitton.
Och Lovisa vann över mig på Svälta varg, ingen sympati för gamlingar med bra reflexer där inte. Nejnej.

Nu bakas det semlor i Emmas kök. Jennifer och Josefin och Emma har tagit vid nu. Jag känner inte att jag behöver hjälpa till. Jag är ju ändå födelsedag.

Imorse hittade mamma en gigantisk chokladboll och en affisch med bilder på mig på. Jag gick runt och funderade hela dagen på vem det kunde varit. Vem skulle jag tacka?! Efter mycket detektivarbete (fingeravtryck, analyserande av bilder och jämförande av skrivstilar) kom jag fram till svaret! Det var en god vän (Karin) som visste att jag gillar kanel på mina chokladbollar. Verkligen bra present. Tack igen, fast jag vet att du inte läser min blogg Karin.

Kanske jag borde se så semmelbaket går bra? Nej. Jag litar på mina esteter.

Ha en bra kväll. Det ska jag.

1 kommentar:

Cattle sa...

>Jag är ju ändå födelsedag.
>är födelsedag.
:O
Vem hade kunnat ana det?
Ne, nu ska inte jag vara sån, grattis. :P