måndag, januari 25

Rosa gör det hela lite festligare.

7 kommentarer:

Cattle sa...

Kära läsare av Malins blogg, som ni kanske har lagt märke till så ser man spegelbilden av en lönnmördare i téet. Han slog till då Malin hade sin uppmärksamhet på att ta en fulländad bild. Jag vet att jag talar för oss alla när jag säger att jag kommer att sakna Malin.

Ma sa...

Oh jaa, och hon kommer inte heller uppleva den fantastiska dunderpatrullen...jag klär mig därför svart idag.

Josefin sa...

Åh, jag älskar verkligen koppen! Gash! Synd att det inte smakade allt för gott. Men min mage är lycklig av "julteet". :)

Josefin sa...

Simon: förresten, det är väl inte spegelbilden? Det är ju almanackan på väggen som speglas? :>

Ma sa...

Josefin du fattade väl att han skämtade? xD

Josefin sa...

oj, jag läste snabbt, jag tyckte han skrev att man såg spegelbilden av Malin i teet ^^

Ma sa...

Hahaha inte undra på då!!! :D