söndag, december 27

En letal uppgift.

Jag lyssnar på Simons playlist. Den är blandad. Musik som går att lyssna på. Jag har än så länge bara skippat två låtar. Duktigt. Men är det bra musik? Det är frågan. Ska klura på detta en tid till. Men först: ÄTA. Te. Mackor. Det bästa med mitt goda mörka hembakta bröd är att det inte blir torrt. Jag kommer inte ens ihåg när jag bakade det. Säkert mer än en vecka. Skulle varit russin i. Det blir det nästa gång.

Imorgon är planen att jag ska bada.

Nu är det Torgny Melins som spelas. Dom är ju bra. Nu höjdes betyget.

Jag läste nyss om ull. Spännande. Ull är ett superduperbra material. Min mössa i ull har jag haft när jag sprungit några gånger. Så den har en del svett på sig. Men den luktar inte illa. Det är bra. Undrar om kattull har samma bra egenskaper? Yngve har nämligen ull på magen. Det skulle vara häftigt med ett par vantar som är gjorda av kattens päls. Inte sant?

Inga kommentarer: