tisdag, december 22

Dagens kola: chokladkola.

Idag har varit en till speldag. Jag spelade risk med Linnéa och Henrik. Jag spöade dom stort andra gången då jag först lyckades ta över Europa och Nordamerika för att sedan ta sydamerika. Jag höll helt klart att få världsherravälde. När Asien var helgult hade jag helt sonika vunnit.

Sen övade jag lite på Super Mario Kart. Åt kola. Mmm. Nu tänkte jag klara ut mitt zelda. Men jag kommer inte ihåg vart jag ska. Eller jag har nog aldrig vetat det. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske sticka. Virka. Mössor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh du måste virka mössor åt mig och josse! Fast jag måste köpa garn också... /Jennifer

maggio sa...

Jag har faktiskt garn hos pappa som jag skulle kunna ge bort. Vad det är för slags garn vet jag inte riktigt... men jag kan spana på det!